Mmm. Kuuntelen Juice Leskistä. Tää on jotain sympatiaa. Muistoja lapsuudesta ynm. klisheistä. Luen muuten tällä hetkellä kirjaa nimeltä Neljän tytön kirjakimppa. Se on tosi hyvä, ja itseasiassa tämän päiväkirjan aloittamisen innoitus!

Mitä mieltä olette, mikä hiusväri on kaikkein seksikkäin? Mä olen kokeillut, tummanruskeaa, punaista, violehtitavaa ja vaaleanruskeaa. Musta ja blondi ovat jäljellä. Musta ei sopisi mulle eli aion värjätä hiukseni vaaleiksi! Erään ystävättäreni tuttu omistaa kampaamon, joten saan ehkä alennusta. Pihi korppi ei nimittäin aio maksaa tätä..

Huoh. Tämä kesä on liian tylsistyttävä! Enää muutama päivä ja kesäkuu on ohi! Friikki ajatus. Paras ystäväni Sharon on muuttunut kummalliseksi. Se valvoo yöt, yksin kotonaan ja herää sitten joskus iltapäivällä, josta seuraa että Shar voi tavata minua vasta noin kahdeksan jälkeen illalla! Helppohan sillä on ku ei ole kotiintuloaikoja, mutta kun mua valvoo toi supertiukka haukka..huoh. Sharon ei edes soittanut minulle tänään, vaikka meidän piti tavata illalla..minähän en sille soita ku on saldoki jo mennyt! Tai siis mulla on nyt joku helvetin 20e saldoraja ku meni viimeks 60e.. isä ei suostu maksaan ees puolii yksistä ihanista Lacosten kengistä! Argh mikä pihi ukko se onkaan. 

Mä en vaa haluu viettäää koko lomaa niin tylsästi nukkumalla! Haluun herätä aikasin, ehdin nauttii koko päivästä! Mutta Sharon sen ku kuorsaa menemään!! Tai no mä taidan kyllä olla se kuorsaaja.. wha eva.

Tää on kyllä aika hyvä päivis, ei tarvi rassata kynän kanssa. Aika kaksmielistä..

Mary